Friday, June 21, 2013

CANDY PARTY


I'm taking a breath in my garden.... it's so hot!!! I prepared a green tea with lemon and lots of ice. I had a long treatment at my doctor's Francesco Scarpa. First a special machine called Vela Smooth made a massage to my legs, to stimulate the circulation, it means less cellulite and more tone up. Then a laser therapy treated my capillary vessels, to give my legs a perfect shape. 
I'm so curious to try all the treatments, that I took a day off each week, to dedicate particular care to my body. Whenever Doctor Francesco works to improve my body, I'm so interested to know all the details about the different therapies! He always gives me the right advices and his professionality is absolutely great! I'll show you the improvements at the end of the cycle of treatments, so stay tuned and follow me!

Un piccolo break nel mio giardino... fa così caldo!!! Ho preparato un the verde con limone e molto ghiaccio. Sono appena ritornata da un lungo trattamento nello studio del mio dottore: Francesco Scarpa. All'inizio un macchinario speciale, chiamato Vela Smooth, mi ha massaggiato le gambe per stimolare la circolazione, il che significa meno cellulite e più tonicità. Poi utilizzando il laser, il Dottor Francesco, ha iniziato la terapia che consente l'eliminazione dei capillari più evidenti, per dare alle pelle delle mie gambe un aspetto omogeneo senza imperfezioni. Sono così curiosa di provare tutti i trattamenti, che mi sono presa un giorno libero alla settimana, per dedicare particolare attenzione al mio corpo. Ogni volta che il Dottor Francesco opera per migliorare il mio corpo, sono molto curiosa di conoscere ogni dettaglio dei differenti trattamenti. Mi da sempre i consigli più giusti e professionalità e competenza lo contraddistinguono sempre! Vi mostrerò i risultati alla fine del ciclo dei trattamenti. Seguitemi!














MARGI VINTAGE
SECOND LUXURY HAND

VINTAGE 60'S dress
RED VALENTINO heels
RAY BAN sunnies
CAMOMILLA rose necklace



Special thanks to Doctor Francesco Scarpa and his assistant Sofia!

Un grazie speciale al Dottor Francesco Scarpa e alla sua assistente Sofia!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...