Wednesday, September 19, 2012

SHINING SHOES


 I am really confused, I wish I bought a pair of glitter shoes. I can't make up my mind, which is the best colour. Can you help me? However, I thought the pink shoes are the best ones. My horoscope told that it's the beginning of a bright year, so I have to be prepared with a pair of shining shoes!  :))
You are wondering what is my sign of zodiac.... Guess!!!

Sono veramente confusa, vorrei comprarmi un paio di scarpe con il glitter. Non so decidere il colore. Qualcuno mi può aiutare? Credo che le scarpe rosa siano quelle che più mi "calzano". Il mio oroscopo dice che inizierà un anno scintillante, appunto per questo devo essere preparata e indossare un paio di scarpe luccicanti!! :))   
Vi state chiedendo qual'è il mio segno zodiacale...... Indovinatelo!!!







Strategia shoes

1 comment:

  1. Ho sempre amato le scarpe con i glitter per una serata chic! :)

    Scarpe Donna

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...