Wednesday, June 20, 2012

ABOUT ME 2ND PART


Here you are my team or better to say a part of it. From the right, Mariella a fantastic vendeuse, Claudia a gorgeous visual, me and Miki, fashion lover and trend setter. Most of my time I spend with them. A group of women linked by a great passion: FASHION in all its sides. Everyday we do or we try to do our best to improve our work. It's so difficult to be positive at present, the only word we listen is crisis but we are not afraid, we think that fashion cannot die, because women will always love it above all! I forgot to tell you about my afternoon..... anyway work, work, and work! And in the evening... work again. My free time, I usually spend with my sons, my best side. So today you knew something more about me. Any questions??

Ecco il mio team o per meglio dire una parte di esso. Da destra, Mariella una eccezionale vendeuse, Claudia una strepitosa visual, io e Miki trend setter e innamorata di tutto ciò che parla di moda. La maggior parte del mio tempo lo passo con loro. Siamo un gruppo di donne legate da una stessa passione: la MODA in tutte le sue sfaccettature. Ogni giorno facciamo o per meglio dire cerchiamo di fare del nostro meglio per migliorarci e far crescere l'azienda. E' così difficile essere positivi in questo momento dove l'unica parola che si sente in giro è crisi ma noi non ci facciamo intimorire, pensiamo che la moda non può morire e che le donne la ameranno sempre, al di sopra di ogni cosa! Ho dimenticato di raccontarvi dei miei pomeriggi..... comunque hanno un denominatore comune lavoro, lavoro, e lavoro! E alla sera.... ancora lavoro. Il mio tempo libero lo passo con i miei figli, la mia parte migliore. Così oggi avete conosciuto qualcosa in più di me. Qualche domanda??

to be continued.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...